Tehy Raahen alueen ao 717 hallituksen täydennysvaalit

19.2.2018

Tarvitsemme hallitukseen täydennystä viidellä jäsenellä kaudelle 2017 – 2019.

Oletko itse kiinnostunut tai tunnetko kenties jonkun tehyläisen jäsenen, joka on luotettava, yhteistyökykyinen ja hänellä on halu hoitaa yhteisiä asioita? Tehy kouluttaa tarvittaessa tehtäväänsä ja ao korvaa ansionmenetykset.

Jäsenistöllä on mahdollisuus tarkistaa vaalikelpoisuutensa Tehyn verkkosivuilta osoitteesta www.tehy.fi tai kuntoutusohjaaja Sanna Tuomikoskelta apuvälinekeskuksessa ti 20.2.2018 ja ke 21.2.2018 klo 11-12 sekä to 22.2.2018 ja pe 23.2.2018 klo 8-9 välisenä aikana. Vaihtoehtoisesti jäsen voi olla yhteydessä Sannaan sähköpostitse tai puhelimitse. Oikaisuvaatimukset on toimitettava Sanna Tuomikoskelle 26.2.2018 klo 16 mennessä.

Vaalikelpoisia ovat kaikki jäsenmaksunsa maksaneet ao717 jäsenet ja he ovat oikeutettuja asettumaan ehdokkaaksi. Ehdokasasiakirja löytyy sähköpostiin lähetetystä liitteestä.

Ehdokasasiakirjat tulee palauttaa kuntoutusohjaaja Sanna Tuomikoskelle, apuvälineyksikköön 6.3.2018  klo 16.00 mennessä.

Vaalilautakunta