Luottamusmiesvaalit

30.10.2013

Nyt on aika valita Tehyn ao 717 luottamusmiehet ja pääluottamusmies toimikaudelle 2014 - 2017. Luottamusmiesten toimialueena on Raahen seudun hyvinvointikuntayhtymä.

Jäsenistöllä on mahdollisuus tarkistaa äänioikeutensa Tehyn verkkosivuilta osoitteesta www.tehy.fi tai kuntoutusohjaaja Sanna Tuomikoskelta 28. - 31.10.2013 välisenä aikana. Äänioikeutettu on järjestäytynyt Tehyn ao:n jäsen, joka on vaalipäivänä virka-tai työsuhteessa taikka toimeksiantosuhteessa kuntayhtymään. Oikaisuvaatimukset on toimitettava Sanna Tuomikoskelle 1.11.2013 klo 14 mennessä.

Tunnetko kenties jonkun jäsenen, joka on luotettava, yhteistyökykyinen ja hänellä on halu hoitaa tehyläisten paikallista edunvalvontaa? Hän on työpaikkansa olosuhteet tunteva ao:jäsen, jolla on tahto hoitaa yhteisiä asioita. Tehy kouluttaa uudet luottamusmiehet tehtäväänsä. Ensi vuonna koulutuspäivät järjestetään Oulussa ja koulutus on sopimuksen mukaan palkallista.

Jokainen äänioikeutettu jäsen voi asettaa luottamusmiesvaaliin ja pääluottamusmiesvaaliin yhden ehdokkaan.  Ehdokkaan asettaja allekirjoittaa ehdokasasiakirjan. Pääluottamusmies- ja luottamusmies-ehdokasasiakirjat tulee palauttaa kuntoutusohjaaja Sanna Tuomikoskelle Raahen sairaalan apuvälineyksikköön 15.11.2013 klo 14.00 mennessä