Päätoiminen opiskelija vapautettu Tehyn jäsenmaksusta

1.6.2014

1.1.2014 alkaen Tehyssä ovat jäsenmaksusta vapautettuja kaikki päätoimiset opiskelijat. Päätoimiseksi opiskelijaksi katsotaan henkilö, joka opiskelee keskimäärin vähintään kolme opintoviikkoa opiskelukuukautta kohti tai opintojen laajuus on vähintään viisi opintopistettä opiskelukuukautta kohti tai vähintään 25 tuntia viikossa (jos opiskelua ei mitata opintoviikkoina). Kotitehtäviä ja vastaavia ei lasketa tähän aikaan mukaan.

Mahdollinen keikkailu / työskentely opiskelun ohella ei vaikuta jäsenmaksuvapautukseen.

Jos työnantaja on perinyt jäsenmaksun suoraan palkasta, tulee opiskelijan ilmoittaa esim. sähköpostilla jäsenmaksuvapautuksesta palkanlaskijalle. Opintojen päättymisen jälkeen on muistettava taas aktivoida jäsenmaksujen perintävaltakirja uudelleen palkanlaskentaan.

Päivitä jäsentietosi ja ilmoita opiskelustasi ( alkamis- ja päättymisajankohta) joko Tehyn jäsensivujen kautta kohdasta ” Jäsentietojen muutos ” tai sähköpostilla Tehyn jäsenrekisteriin jasenrekisteri@tehy.fi.